Zoek MDM

Bulletin

Volkswagen 1.6 2004 injectie Marelli

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5455 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Volkswagen 1.6 2004 Marelli injectie
SORRY, IK DACHT ERAAN OF HET NIET DE MAF-SENSOR OF DE LUCHTSTROOMSENSOR KON ZIJN, MAAR IK WEET NIET WAAR DIE IN DE AUTO ZIT EN IK WIL NIET DAT ZE NOG MEER GELD VAN MIJ AFNEMEN... ALS IEMAND HET WEET, KUNT U MIJ DAN LOCEREN!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5473 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Volkswagen 1.6 2004 Marelli injectie
Je auto heeft geen luchtstroomsensor. Hij heeft een inlaatspruitstukdruksensor (MAP-sensor). Dit is een klein zwart kastje met twee schroeven en een connector dat zich op het inlaatspruitstuk bevindt. Je moet je lambdasonde of zuurstofsensor controleren, evenals de stationairloopklep. Je moet een scanner gebruiken om de spanning van de computer te controleren, aangezien er een relais is dat deze spanning levert en plotseling kan falen, wat variaties in het stationair toerental veroorzaakt. Een andere sensor die vaak defect raakt, is de watertemperatuursensor, maar om die te controleren, heb je een scanner nodig.
Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5486 door handmatig-mechanisch
Heren, ik kan u vertellen dat het probleem zat in de gasklepsensor, die de computer het openen en sluiten van de stationairloop regelt. Deze is niet te repareren en is vervangen, probleem opgelost. Wat de backfires betreft, lekte de verdeler. Deze heeft een groter venster dan de andere drie en markeert cilinder nr. 1. Dit zorgt ervoor dat de motor door de computer wordt afgesteld. Het is gerepareerd, probleem opgelost.
Deze auto's met multipoint injectie zijn waardeloos, betere carburateur en conventionele elektronische distributie.
BEDANKT VOOR UW INTERESSE EN VOOR UW PROBATIE OM MIJ TE HELPEN. IK VERKOOP HEM EN KOOP EEN FLOR DE CHEVY SS 250 UIT 1978! HAHAHAHAHA