Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 206 XR, crash

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5368 door handmatig-mechanisch
Peugeot 206 XR, crash Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen, ik wil graag weten of iemand weet waar de stootknop van de Peugeot 206 XR zit. Hij is betrokken geweest bij een kop-staartbotsing en startte niet. Ik vermoed dat het door de stootknop komt, maar ik weet niet of die er op zit of waar hij zit. Kunt u mij vertellen waar Peugeots hem normaal gesproken hebben? Ik heb ernaar gezocht, maar ik kan hem niet vinden. De andere vraag is: is het mogelijk om hem te ontgrendelen met een scanner? Peugeot rekent de klant bijna 3 miljoen peso voor de reparatie, maar ze hebben niet genoeg geld. Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5374 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 206 XR, crash
De crashstopknop bevindt zich naast de rechter schokdempertoren van de auto, vlakbij het deksel van de nokkenaspoelie. Hij is bevestigd aan het chassis en is meestal een vierkant kastje van twee bij twee centimeter met een rode of zwarte rubberen knop erop.

Als de knop is losgeraakt, drukt u er gewoon op om hem te resetten. Mocht er nog iets zijn, scan dan op foutcodes en controleer de pyrotechnische spanners en airbags (ondanks een kop-staartbotsing gaan de accelerometers of de kabels die onder de stoelen lopen soms kapot).

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.