Verdorie, je hebt me niet verteld dat er benzine in zat!!
De antidiefstalblokkering wordt geactiveerd telkens wanneer je het contact aanzet. Als het sleutelsignaal correct is, kun je de auto starten en wegrijden, en zo niet, nou... dan zit je vast hahaha.
Als de startonderbreker kapot gaat, geeft hij een foutcode weer via het motorstoringslampje. Het lampje blijft continu branden, als signaal dat er iets mis is. (Wat ik niet wist, is dat als ik benzine had, het lampje al zou branden.)
Om het foutgeheugen te bekijken zonder naar de werkplaats te hoeven gaan om te scannen:
1. Ga naar de zekeringkast in het passagierscompartiment om de diagnoseterminal te vinden. Als deze 10 aansluitingen heeft (zoals in de tekening), kunt u het storingsgeheugen uitlezen zonder de TECH-1. Zo niet, dan moet u de scanner gebruiken.
2. Verbind, met het contact uit, de aansluitingen A en B en zet het contact aan. Het waarschuwingslampje begint te knipperen, eerst een reeks korte knipperingen, dan een korte pauze, dan nog een reeks korte knipperingen, een lange pauze, en dan begint het weer te knipperen.
De foutcode wordt weergegeven door een tweecijferig getal. De eerste reeks knipperingen geeft de tientallen aan, de tweede de eenheden.