Zoek MDM

Bulletin

overleg

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5326 door handmatig-mechanisch
query Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Ducato 2.5 met een lek in de hydraulische vloeistof. De pomp heeft geen riem; voor zover ik heb gezien, is hij verbonden met de motor. Nu vraag ik me af: is het mogelijk om een gesloten circuit te creëren voor de hydraulische vloeistof die van de pomp naar de tandheugel loopt (dat wil zeggen, de tandheugel opheffen door de slangen te verbinden met een buis die de hydraulische vloeistof van de pomp naar de pomp zelf laat circuleren). Is dit mogelijk? Het idee is om een "goede hydrauliekmonteur" te zoeken die een grotere afstand kan overbruggen, dat wil zeggen, een grotere actieradius heeft, zonder dat de pomp zonder hydraulische vloeistof komt te zitten. Ik wacht op de hulp van een forumlid. Alvast bedankt.:( Help!
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5356 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: query
Oké, ik heb deze thread verwijderd omdat je al een andere hebt geopend met hetzelfde onderwerp, dus na mijn reactie sluit ik hem en plaats ik je vraag om een bericht in de eerste thread die je hebt geplaatst (zolang we het over hetzelfde probleem hebben).

Bedankt.

P.S. Ja, je kunt de stuurbekrachtigingspomp omzeilen, zodat de vloeistof van de pomp naar het reservoir gaat en van het reservoir naar de pomp. Je hoeft alleen maar de twee slangen aan te sluiten: die van het reservoir en die van de pomp naar de stuurinrichting. Die laatste is een hogedrukslang; koppel deze los van het stuurhuis en leid hem om naar het reservoir. Zo kun je rijden zonder de hydraulische pomp te verbranden.

Met vriendelijke groet.
Het onderwerp is gesloten.