Zoek MDM

Bulletin

overleg

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5289 door handmatig-mechanisch
query Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo! Ik heb een Fiat Ducato die hydraulische vloeistof lekt via het rek (de vloeistof die ik heb toegevoegd blijft niet behouden vanwege het grote lek). Mij is geadviseerd om hem niet te verplaatsen (naar de monteur te brengen) met een lege hydraulische pomp. Klopt het dat ik hem niet kan verplaatsen? Zo ja, wat kan ik doen? Kunt u mij een handleiding van de hydraulische pomp geven of me helpen of een idee geven? Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze vraag te lezen :) en ik kijk uit naar uw reacties. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5298 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: query
Idealiter verplaats je hem niet, omdat het gebruik van de pomp zonder vloeistof de binnenkant van de pomp doet slijten. Als de reis niet te lang is, kun je hem verplaatsen. Controleer of er een externe riem is; je kunt hem verwijderen en zonder riem verplaatsen, zolang de riem alleen de hydraulische pomp activeert.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden - 16 jaar en 9 maanden geleden #5319 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: query
BERICHT OORSPRONKELIJK GESCHREVEN DOOR ROBERTO ARTEMIO.
Bedankt, Pacchin, voor je reactie. De pomp heeft geen riem; voor zover ik heb gezien, is deze verbonden met de motor. Mijn vraag is nu: is het mogelijk om een gesloten circuit te creëren voor de hydraulische vloeistof die van de pomp naar de tandheugel loopt (d.w.z. de tandheugel opheffen door de slangen te verbinden met een buis die de hydraulische vloeistof van de pomp naar de pomp zelf laat circuleren). Is dit mogelijk? Het idee is om een "goede hydrauliekmonteur" te zoeken, of om een grotere bewegingsradius te creëren, zonder dat de pomp zonder hydraulische vloeistof komt te zitten. Ik wacht op jouw reactie of die van iemand anders op het forum. Bedankt.
Laatst bewerkt: 16 jaar 9 maanden geleden door .