Zoek MDM

Bulletin

Ik heb problemen met mijn Chevrolet Blazer uit 1997

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5287 door handmatig-mechanisch
Ik ben nieuw op het forum en heb het volgende probleem:
mijn truck startte niet. Na veel werk startte hij eindelijk, maar er kwam veel witte rook uit de uitlaat. Hij kon pas gas geven toen ik een lange rit maakte. Toen merkte ik dat de witte rook optrok en hij bleef accelereren. Na de rit, toen ik hem opnieuw probeerde te starten, plofte de carburateur, maar de motor sloeg niet aan.
Ik zou graag informatie krijgen over hoe ik dit probleem kan oplossen.

Bedankt!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5305 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb problemen met mijn Chevrolet Blazer uit 1997
Als uw truck geen injectie heeft, is hij waarschijnlijk niet goed afgesteld. Controleer de timing van de verdeler met een lampje. Als hij klikt, zoals u zegt, slaat hij terug in de carburateur, kruis dan de kabels van de middelste cilinders, dat wil zeggen, verbind de kabel van cilinder 3 met die van cilinder 2 en vice versa. Start de motor en geef een paar keer gas, zet hem terug in de juiste positie en als het beter gaat, vul dan de tank en voeg 10% van de lading aan aceton toe. Loop er even mee om hem schoon te maken, maar controleer de timing, want die moet achterlopen...

Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.