Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een probleem met de motor van de Nissan Sentra QR-25.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5129 door handmatig-mechanisch
DE AUTO KWAM BIJ MIJN WERKPLAATS AAN MET TOWER EN ZE HEBBEN HEM OVERVERHIT. HET BLEEK DAT IK DE MOTOR STARTTE VOORDAT IK HEM DEMONTEERDE EN HIJ STARTTE. IK DEMONTEERDE HEM EN DE CILINDERKOP KWAM ER SCHEEF UIT. ZE HEBBEN HEM IN DE INDUSTRIËLE WERKPLAATS GEPOETST EN TOT DAARVAN WAS ALLES IN ORDE. HET BLEEK DAT IK DE MOTOR NIET HEB GEMONTEERD EN NU START HIJ NIET. IK HEB DE TESTS AL UITGEVOERD EN HET PROBLEEM IS DAT ER GEEN VONK IS IN DE BOUGIES. Er is alleen een vonk als ik de stersleutel omdraai, maar hij loopt uit. Als iemand hetzelfde probleem heeft gehad, kan hij me dan helpen? Mijn e-mailadres is Ik zal je bedanken

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5138 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een probleem met de Nissan Sentra QR-25-motor.
Je hebt problemen met de krukashoeksensoren en de nokkenasfasesensor (als die laatste er is, wat ik niet zeker weet).

De ECU geeft de eerste vonk zodra je de motor start, maar omdat hij niet weet waar de motor naartoe gaat of welke cilinder de vonk moet krijgen, veroorzaakt hij geen directe vonksprongen. Controleer de connectoren en de sensoren zelf, voor het geval er eentje niet goed zit of vol vuil zit.

Met vriendelijke groet, en ik hoop dat dit het is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5142 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een probleem met de Nissan Sentra QR-25-motor.
Hallo, het zou ook kunnen dat de startonderbreker geactiveerd is. Controleer het dashboard om te zien of er lampjes knipperen, of moet je een scanner gebruiken om dat te controleren? Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5198 door handmatig-mechanisch
Controleer de bedrading, mogelijk is er een kabel losgeraakt of een connector omgedraaid.