Zoek MDM

Bulletin

Probleem Daewoo Lanos 1.4 jaar 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5196 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Daewoo Lanos 1.4, 2002
Een vraag: heb je de laatste tijd accessoires in of buiten de auto gemonteerd? Het kan gebeuren dat je tijdens de montage op een kabel bent gestapt en dat dit probleem veroorzaakt. Het zou de pomp kunnen zijn, zoals mijn collega's zeggen, maar leg me eens uit welke zekering er doorbrandt. Normaal gesproken heeft het pomprelais een eigen zekering, of het is een zekering uit de zekeringkast van de auto.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5209 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Daewoo Lanos 1.4, 2002
De zekering die doorbrandde, is het relais van de brandstofpomp, het relais dat de pomp rechtstreeks van stroom voorziet (blijkbaar ben ik geen expert). De monteur vertelde me dat het niet het pomprelais is, en hij denkt dat het de pomp zelf kan zijn, of een onderdeel in het brandstofsysteem waarvan hij de locatie niet weet.

We hebben ongeveer drie maanden geleden een binnenantenne voor radio's geïnstalleerd, en de problemen begonnen een maand geleden. De monteur vertelde ons dat het dat niet was, dat het andere zekeringen waren.

Ik weet pas maandag of hij iets aan de auto heeft gedaan, maar ik laat het je weten.

Hoe dan ook, hartelijk dank voor alle reacties.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5237 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk, het probleem zit in de passagiersruimte, waar we onze voeten neerzetten. Het is een rode draad die, wanneer hij tegen het metaal schuurt, de zekering van de pomp activeert. Dit gebeurt meestal wanneer je je voeten op die plek zet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5241 door handmatig-mechanisch
Zeg tegen de monteur dat hij eerst de bedrading moet controleren, laat u niet misleiden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5279 door handmatig-mechanisch
Betis schreef:

Hallo, kijk, het probleem zit in de passagiersruimte, waar we onze voeten neerzetten. Het is een rode draad die, wanneer hij tegen het metaal schuurt, de zekering van de pomp activeert. Dit gebeurt meestal wanneer je je voeten op die plek zet.

Betis, waar zit precies die rode draad die volgens jou de sprong veroorzaakt?
Groeten.