Zoek MDM

Bulletin

Waar is het stoplicht?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4859 door handmatig-mechanisch
Waar zit de zekering van het stoplicht? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo...

Mijn probleem is het volgende:

Het stoplicht bleef branden, ik begreep niet waarom en toen ontdekte ik een schakelaar op het rempedaal, en het plastic deel dat het indrukt was verloren, toen ik deze schakelaar ging repareren, dat wil zeggen, het deel dat de schakelaar indrukt ging vervangen, gingen de stoplichten uit en ik wil weten of er een zekering in zit of hoe ik het probleem kan oplossen, want ik heb de lampjes gecontroleerd en ze zijn niet doorgebrand en nu gaan ze niet aan als ik op de rem trap...

Let op:
Mijn auto is een Honda Civic 94 Dx

Alvast bedankt...
Uit het land van Merengue...

Marcos Lorenzo...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4934 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Waar is de Fucilbre voor de STOP-lichten?
De zekering voor het stoplicht en de claxon, die hetzelfde zijn, bevinden zich in de zekeringkast aan de rechterbovenkant van de motor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4955 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Waar is de Fucilbre voor de STOP-lichten?
Hoe dan ook, als de zekering niet is doorgebrand en de lichten niet aangaan, is het zeer goed mogelijk dat de rempedaalschakelaar niet goed is afgesteld of kapot is. U gaf immers aan dat u een plastic onderdeel hebt gemonteerd, maar niet hebt vervangen door een nieuw onderdeel.

Het is mogelijk dat de contacten niet sluiten, zelfs als u de rem intrapt, en de lichten dus niet aangaan. Om te testen of het aan de schakelaar ligt, zet u het contact aan en sluit u de aansluitklemmen kort om te zien of de remlichten aangaan.

Met vriendelijke groet.