Zoek MDM

Bulletin

Ontstekingsproblemen bij een Fiat Siena 1.6

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4886 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ontstekingsproblemen bij een Fiat Siena 1.6
Hallo weer. Als je een puls in de injector hebt, betekent dit dat de sensor die ik noemde werkt, aangezien hij zowel de vonk als de injectie blokkeert. Het probleem kan in de bobine of de module zitten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4888 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ontstekingsproblemen bij een Fiat Siena 1.6
Installeer alle elektrische componenten van een vergelijkbare auto: pick-up, bobines, relais, computer, zekeringkast, dynamo; dat wil zeggen, gebruik alle componenten die aan de voorste kabelboom van de auto zijn bevestigd. Dat is het vreemde!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4893 door handmatig-mechanisch
Ook de kabeltak?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4909 door handmatig-mechanisch
Dat is het enige wat ik nog moet veranderen, maar ik beschouw het als een laatste redmiddel!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5021 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor al het advies dat je me hebt gestuurd, mijn vriend! De auto rijdt nu. Het lijkt erop dat er kortsluiting in de kabelboom zat. Ik heb die vervangen en hij startte. Nu hoef ik alleen nog maar te controleren of de acceleratie niet optimaal is, want het lijkt erop dat hij afslaat bij ongeveer 3000 tpm. Knuffels.