Zoek MDM

Bulletin

Ontstekingsproblemen bij een Fiat Siena 1.6

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5022 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ontstekingsproblemen bij een Fiat Siena 1.6
Bedankt voor al het advies dat je me hebt gestuurd, mijn vriend! De auto rijdt nu. Het lijkt erop dat er kortsluiting in de kabelboom zat. Ik heb die vervangen en hij startte. Nu hoef ik alleen nog maar te controleren of de acceleratie niet optimaal is, want het lijkt erop dat hij afslaat bij ongeveer 3000 tpm. Knuffels.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5026 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ontstekingsproblemen bij een Fiat Siena 1.6
Vriend, controleer de aanzuigkabel van de verdeler. Er kan kortsluiting zijn en de vonk komt niet door. Dit is mij overkomen met de 04-cilinder Gol. Als het probleem is opgelost, koppel dan de accu minstens 3 uur los zodat de computer kan resetten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5041 door handmatig-mechanisch
Ik ben blij dat je hem al aan de praat hebt. Probeer eens een scanner te krijgen om te zien welke fout er in het geheugen van de ECU opduikt. Controleer de brandstofdruk; deze mag niet hoger zijn dan 1 bar. Test de MAP. Verwijder een bougie en kijk welke kleur die heeft. Test de lambdasonde als die werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5174 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een probleem. Het lampje van de brandstofinjectiestoring brandt en ik heb een doorgesneden bougiekabel. Zou dat kunnen zijn wat ik heb opgemerkt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5184 door handmatig-mechanisch
Wat bedoel je met een doorgeknipte bougiekabel? Werkt hij op drie cilinders?