Er is geen foto bij het bericht gevoegd!!
Maar goed, ik denk dat er een luchtlek in het inlaatspruitstuk zit, of in de pakkingen van het inlaatspruitstuk, of in de vacuümbuizen, of dat er iets vreemds aan de hand is...
Ik neem aan dat de motor een injectiemotor is, maar ik weet niet wat voor soort injectie hij heeft. Ik neem aan (en dat is al een hoop om te veronderstellen...) dat hij CO2- en toerentalinstellingen bij stationair draaien heeft, omdat het geen katalysator zal zijn. Het is dus mogelijk dat de garage de hoeveelheid benzine die hij bij stationair draaien moet inspuiten heeft verhoogd vanwege het probleem van de onjuiste luchtinlaat die ik hierboven noemde, en dat de motor nu hoger loopt dan normaal.
Het probleem is dat hij nu, wanneer hij opwarmt, stikt in benzine, omdat de motor bij hoge temperaturen veel minder benzine nodig heeft dan hij krijgt om te blijven draaien en uiteindelijk afslaat of moeilijk start.
Plaats de foto zodat ik het injectiesysteem kan zien, en waar de afstellingen zitten, als die er zijn, en kan zien waar de luchtinlaat zou kunnen zitten.
Met vriendelijke groet.