Zoek MDM

Bulletin

Stuurarm

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden - 16 jaar en 10 maanden geleden #4689 door handmatig-mechanisch
Stuurarm Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een klein probleempje met de stuurarm die uit de doos komt. Dit is degene die de wielen aandrijft. Op de foto (niet die van mij) heb ik gemarkeerd wat ik absoluut niet los krijg. Ik heb geprobeerd hem los te trekken met een spijkerijzer en een hamer, maar het wil niet lukken. Het laatste waar ik aan kan denken is het onderdeel verhitten met een loodgietersbrander. Weet iemand of dit problemen kan veroorzaken? Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Zijn er andere oplossingen?

Dank u wel en groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 16 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4695 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Stuurarm
Als je het verhit, kun je de oliekeerring beschadigen. Als het hydraulisch of mechanisch is, doe het dan voorzichtig, want je kunt de as beschadigen. Of breng het naar een draaibank en laat hem het verwijderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4703 door handmatig-mechanisch
Afgezien van het bovenstaande, verliest metaal zijn fysieke eigenschappen wanneer je het verhit. De kans is groot dat een onderdeel daarna kapotgaat, en als het een stuurkolom betreft, kun je je de gevolgen wel voorstellen. Als je het onderdeel er uiteindelijk niet uit krijgt, en zelfs een werkplaats kan dat niet, kun je het beste het hele onderdeel vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4716 door handmatig-mechanisch
Nou, na veel nadenken en bijna alles geprobeerd te hebben om dit ding los te krijgen, kan ik zeggen dat de juiste manier is met een goede hamer. Je moet er een klap op de arm mee geven om hem los te krijgen. Een trekker komt er ook bij, maar niemand kan je redden van het gebruik van een hamer.

Met vriendelijke groet en bedankt.