Zoek MDM

Bulletin

Kleppen voor 318-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
2 jaar en 3 weken geleden #54451 door handmatig-mechanisch
Kleppen voor 318-motor Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal.
Ik vroeg naar de kleppen voor de 318-motor die ik repareer, en ze vertelden me dat ze in verschillende maten verkrijgbaar zijn: +3, +5, +15, enz.
En ik was geschokt. Het is de eerste keer dat ik dat hoor. Kan iemand me helpen waar die maat staat of waarnaar het verwijst?
Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
2 jaar 2 weken geleden - 2 jaar 2 weken geleden #54452 volgens werkplaatshandboek
Reactie werkplaatshandboek op het onderwerp Kleppen voor 318 motor
Kleppen van een 318-motor kunnen verschillende afmetingen hebben die wijzen op een overmaat aan de klep, d.w.z. een toename van de diameter van de klepkop om slijtage van de klepzitting te compenseren. Om de klepmaat van uw motor te bepalen, moet u de diameter van de klepkop meten met een schuifmaat en deze vergelijken met de oorspronkelijke diameter. Als de oorspronkelijke inlaatklepdiameter bijvoorbeeld 48,665 mm is en de gemeten diameter 48,815 mm, dan is de klepmaat +15.
Laatst bewerkt: 2 jaar 2 weken geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
1 jaar 3 maanden geleden - 1 jaar 3 maanden geleden #54492 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handboekmonteur op het onderwerp: Kleppen voor 318-motoren
De maat die u krijgt, verwijst waarschijnlijk naar de klepsteelmaat in millimeters ten opzichte van de cilinderboring. Doorgaans betekenen maten zoals +3, +5, +15, enz. dat de klepsteel iets groter is dan de standaard cilinderboring. Dit kan de compressie en prestaties van de motor beïnvloeden, dus het is belangrijk om de juiste maat te kiezen om een goede werking te garanderen.
hidroterm-bombasyplantasvenezuela.com.ve/index.html
Laatst bewerkt: 1 jaar 3 maanden geleden door .