Zoek MDM

Bulletin

Motorwaarschuwingslampje Volvo XC40 brandt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
3 jaar 1 week geleden #54368 door handmatig-mechanisch
Waarschuwingslampje motor Volvo XC40 brandt Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Volvo XC 40 15 T uit 2018 en het waarschuwingslampje voor motorstoring brandt al sinds augustus. Ik ben er vijf keer mee naar de officiële Volvo-dealer geweest en ze hebben het gereset, maar 4 km nadat ik de werkplaats had verlaten, brandt het weer. De werkplaats beweert de oorzaak niet te kennen, maar het grootste probleem ontstond toen ik probeerde de APK te halen, omdat dit als een ernstige overtreding wordt beschouwd, wat betekent dat ik de auto niet mag verplaatsen totdat het probleem is opgelost. Nu vertellen ze me dat het mogelijk nodig is om de sonde en het roetfilter te vervangen, maar er is geen garantie dat het daarmee opgelost is. De werkplaats vertelt me dat dit probleem zich bij meer auto's voordoet. Ik begrijp niet waarom ze niet proberen dit probleem op te lossen. Ik begrijp dat het niet langer een probleem van de werkplaats is, maar van Volvo. Als iemand zich in dezelfde situatie bevindt, zou het interessant zijn om dit aan te kaarten om te kijken of ze een oplossing vinden. Ik ben echt verbaasd dat merken die pronken met betrouwbaarheid deze problemen hebben en ze niet kunnen oplossen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.