Zoek MDM

Bulletin

problemen met de centrale vergrendeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4630 door handmatig-mechanisch
het centrale vergrendelingssysteem
Hallo, ik heb een Kia Shuma uit 2000 en de laatste tijd krijg ik problemen met de centrale vergrendeling, omdat die alleen werkt als ik dat wil. Nu ik het goed zie, merk ik dat de vergrendeling werkt zolang ik het contact aan heb staan, of anders niet, zowel met de sleutel als bij het handmatig van binnenuit sluiten. Ik hoop dat iemand me een tip kan geven waar ik dit kan proberen te verhelpen, aangezien het brandstofverbruik niet erg gunstig is. Alvast bedankt, met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4631 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de centrale vergrendeling
Controleer eerst de zekeringen en de bedrading. Er kan sprake zijn van slecht contact. Heb je al getest of het via de andere deur wel werkt? Test het en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4639 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de centrale vergrendeling
Hallo, bedankt voor je antwoord. Ik zal je vertellen dat het slot alleen werkt met de bestuurdersdeur en met geen andere. Toen ik hem echter netjes wilde parkeren, want waar ik woon moet je hem overal parkeren waar je kunt, werkte het alsof er niets was gebeurd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4702 door handmatig-mechanisch
Oké, je auto heeft dus alleen de activator in het bestuurdersportier. Test hem met de deur open om te zien of hij goed werkt. Zo ja, dan was er een probleem met de centrale vergrendeling die niet aansloeg, of met de schakelaar bij het slot. Als hij niet werkt, kan het een onderbroken kabel in de deurbedrading zijn. Test hem desgewenst en laat het me weten.