Zoek MDM

Bulletin

HOOFDREMCILINDER IVECO ZETA 109-14 (GECORRIGEERD)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
5 jaar en 9 maanden geleden - 5 jaar en 8 maanden geleden #53917 door handmatig-mechanisch
Hoofdremcilinder Iveco Zeta 109-14 (gecorrigeerd) Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Ik heb een probleem met een van de hoofdremcilinders, met name die op de achteras. Deze cilinders horen bij de bijbehorende long. De betreffende cilinder lekt. Ik ben op zoek naar een reserveonderdeel. Ik krijg cilinders met verschillende kalibers, maar er staat ook geen referentie op de oude cilinder. Ik heb eraan gedacht om de cilinder te demonteren en de interne kaliber te meten, maar ik zou hem weer in elkaar moeten zetten, aangezien ik met de truck moet werken en het reserveonderdeel ongeveer 10 dagen duurt voordat het arriveert. Ik heb niet eerder gezegd dat mijn truck een Iveco Zeta (109-14) is.

Ik heb het al gerepareerd. Ik heb de cilinder gedemonteerd en met de meter gemeten. Ik heb de bijbehorende meter besteld en hij werkt.
Laatst bewerkt: 5 jaar 8 maanden geleden door . Reden: Niet alle tekst werd weergegeven.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.