Zoek MDM

Bulletin

Fiat Ducato 2.0 jtd 115pk bouwjaar 2014

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
5 jaar en 10 maanden geleden #53876 door handmatig-mechanisch
JTD pk , 2014
Hallo allemaal, ik heb een probleem met een Fiat Ducato 2.0 JTD van 115 pk. De auto liep prima, maar ineens start hij niet meer. Hij heeft een maand stilgestaan. Ik heb hem op het contact gezet en hij geeft geen foutmeldingen. Ik controleer de brandstofdruk en het motortoerental, en die doen het wel. De brandstofdruk is tot 700 bar. Ik denk dat de injectoren defect zijn. Heeft iemand dit al eens meegemaakt of weet iemand wat er mis kan zijn? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
5 jaar en 10 maanden geleden #53906 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de Fiat Ducato 2.0 JTD 115 pk, 2014
Hallo, goede dag... Een voertuig dat niet start, kan over het algemeen door veel factoren worden veroorzaakt, maar de belangrijkste zijn brandstof, lucht en vonk. U moet de storing bepalen op basis van deze drie hoofdfactoren (in het geval dat de motor niet is gerepareerd, waardoor distributietiming, compressie en andere factoren worden uitgesloten). Nadat u het brandstofsysteem en de druk hebt gecontroleerd, controleert u de staat van de bougies, maakt u ze goed schoon voordat u ze monteert en controleert u de stroom die ze leveren om te zien of ze stroom sturen. Als er geen stroom wordt gestuurd, is het mogelijk dat er een geactiveerde of defecte zekering is die geen communicatie tussen de startschakelaar en de motor mogelijk maakt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
5 jaar en 10 maanden geleden #53908 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de Fiat Ducato 2.0 JTD 115 pk, 2014
Probeer automatisch starten als de injectoren vastzitten. Groeten.