Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij het repareren van mijn auto. Fiat Brava 1.9 JTD

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
6 jaar en 4 maanden geleden #53798 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb een groot probleem met mijn Fiat Brava 1.9 JTD. Ik heb 3 maanden geleden een complete motorrevisie gehad en hij lijkt weer kapot te zijn. Ik ga foto's en video's sturen en rondvragen om te kijken of er ervaring is die me kan helpen met de reparatie, aangezien de vorige reparatie erg duur was en ik wil kijken of ik er zelf meer over te weten kan komen, zodat ik mijn auto in de best mogelijke conditie kan houden.

Om te beginnen wil ik jullie vertellen dat de auto prima liep toen de injectoren begonnen te haperen. Daarom heb ik injectorreiniger gekocht en dezelfde dag dat ik die aanbracht, begon de motor, of het nu toevallig was of niet, witte rook te produceren, te klikken en veel te misfiren.

Ik merkte dat er veel olie uit de motor kwam en toen ik het lek zocht, leek het erop dat er een slang van de motor naar een zwarte doos ontbrak.
Ik zou graag willen weten wat die zwarte doos is en of het normaal is dat hij op olie loopt.
IK VOEG EEN FOTO VAN DE DOOS
TOE photos.app.goo.gl/dnsbLpmtcQfPVB7c8

Dit is een foto van de slang die ontbrak:
photos.app.goo.gl/vqeCaVzE1yYTicyb7

Vandaag heb ik een injectortest gedaan. De auto startte en er kwam witte rook uit. Ik kon de test 5 minuten doen, daarna stopte de auto en startte pas weer nadat de motor was afgekoeld. De test is goed verlopen. Alle vier de containers hadden hetzelfde brandstofniveau. Is er iets om te testen voordat ik begin met de demontage?

Alvast bedankt en ik hoop de problemen te kunnen oplossen en weer van mijn auto te kunnen genieten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.