Zoek MDM

Bulletin

Probleem met starten Ford Focus 2013

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
6 jaar en 10 maanden geleden - 6 jaar en 10 maanden geleden #53495 door handmatig-mechanisch
Probleem met het starten van een Ford Focus uit 2013. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, goedemorgen. Ik wilde mijn probleem met u delen en kijken of u me kunt helpen (u kunt het veel beter zien in de video die ik heb geplaatst). Het probleem is dat wanneer ik mijn Ford Focus uit 2013 start, hij slecht regelt en ik een vreemd geluid uit de motor hoor komen. Ik ben geen expert op dit gebied, maar mijn monteur heeft ernaar gekeken en kan het nog steeds niet oplossen. Hij heeft de bougies, kabels, gasklephuis en accu al vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Bedankt!
Laatst bewerkt: 6 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
6 jaar en 9 maanden geleden #53496 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem bij het starten van een Ford Focus uit 2013.
Hallo, leuk je te ontmoeten. Het is echt moeilijk om een diagnose te stellen door alleen naar de video te kijken en wat je ons hebt verteld. Eerlijk gezegd zou ik je aanraden om naar een erkend servicecentrum te gaan (in jouw geval een Ford-servicecentrum). Het kan iets simpels zijn, maar de monteur kan het niet vinden. Servicecentra hebben meestal ervaring met hun automerk en zullen het probleem zeker vinden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.