Zoek MDM

Bulletin

Hoe ontgrendel je een 01 BMW 325i

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #4589 door handmatig-mechanisch
Hoe ontgrendel je een 01 BMW 325i Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik vraag me af hoe ik een BMW 325i uit 2001 kan ontgrendelen. Deze auto heeft een lichte aanrijding gehad, is vergrendeld en start niet. Als iemand weet hoe en waar ik een stroomonderbreker kan vinden om de auto weer aan de praat te krijgen, zou ik dat zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4690 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe ontgrendel je een 01 BMW 325i
Ik begrijp de vraag niet. Bedoel je dat de auto een stroomonderbreker heeft? Hoe kunnen we erachter komen waar die stroomonderbreker zit? Die bevindt zich meestal op de stroomkabel van de startmotor. Je zult die kabel moeten volgen. Maar ik begrijp de vraag eerlijk gezegd niet.

Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4696 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe ontgrendel je een 01 BMW 325i
Zoek het op de motorkap. De schakelaar heeft een vierkant rood kapje. Het zit meestal vlak bij de diagnosedam.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4722 door handmatig-mechanisch
Hoi Vini.
Als de BMW die je noemde uit 2001 komt, heeft hij mogelijk een noodstopschakelaar op de positieve hoofdaccukabel, die rechts in de kofferbak loopt.
Als dat zo is, wat ik niet helemaal zeker weet, is de hele kabel origineel vervangen, maar je kunt een goede, goed geïsoleerde verbinding maken en dan werkt het nog steeds.
Met vriendelijke groet.