Zoek MDM

Bulletin

Motorbevestigingen (Sorento Crdi-2.0-4x2,2011)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
6 jaar en 10 maanden geleden #53437 door handmatig-mechanisch
Motorbevestigingen (Sorento Crdi-2.0-4x2,2011) Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo,
met minder dan 65.000 km op de teller en een gebruiksduur van 6,5 jaar, maakt de auto de afgelopen 2-3 jaar geluiden (2-3 duidelijke geluiden) en plotselinge stoten/stoten bij het in- en uitschakelen van de koppeling (ze zijn het meest merkbaar in de tweede en derde versnelling). Deze geluiden nemen in amplitude toe, waardoor de motor de laatste tijd naar mijn mening te veel gaat stoten. Ik moet erbij zeggen dat ik hem altijd normaal heb gebruikt, uitsluitend op goede wegen, nooit offroad, altijd met lichte belasting en soepel rijdend (ik forceer de motor niet graag). Ik zou graag meningen horen over de staat van deze tapeinden en aanbevelingen. Worden deze doorgaans beschouwd als "verbruiksartikelen"? Of liever gezegd, componenten met een bepaalde levensduur? Heeft iemand informatie/gegevens over de minimale gebruiksduur voordat deze componenten (bij normaal gebruik) moeten worden vervangen, evenals nuttige informatie hierover? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.