Hallo collega's, ik heb in meerdere video's mijn X-file van mijn Twingo 2010 1.5DCI 75cv kunnen vastleggen. Ik vertel jullie dat ik twee lampen half heb aan gehad (heel zwak) alsof het kwam door een slechte verbinding of valse massa (je kunt ze zien in de video). Ik heb hem naar een monteur gebracht om de computer te laten installeren en hij vertelde me dat de auto geen probleem had, dat het gewoon een slecht contact was, dus hij heeft het niet gerepareerd en me € 30 in rekening gebracht.... later realiseerde ik me dat als ik een kuil of een van die verkeersdrempels raakte om mijn snelheid te verminderen, de markering heel snel loskoppelde en weer aansloot, vergezeld door een alarmsignaal, zoals je zult zien in de volgende video (zeg dat, hoewel je de achterruitenwisser niet kunt zien in de video, deze wel is ingeschakeld) en ten slotte zul je in de volgende video zien dat als ik een andere verkeersdrempel raak, de voorruitenwisser ook wordt geactiveerd, je kunt het bijna aan het einde van de video zien....
3 video's:
drive.google.com/open?id=1fwZejsQanxDCICtgS2RZj4zJvILhv1bq
Om te zeggen dat ik de digitale snelheidsmeter heb gedemonteerd
en de verbindingen gesmeerd, ik heb de stuurhoes verwijderd (zoals je op de foto's kunt zien) Ik heb een paar doorgesneden kabels gezien
Ik denk dat het een handsfreeset van de vorige eigenaar is en ik heb overal gezocht naar kabels die het chassis raken of iets loszitten, maar ik heb niets gezien. Ik heb ook de zekeringkast opengemaakt en zie niets vreemds.
Als het helpt, ik heb een tijdje geleden een ELM327 Bluetooth-scanner V2.1 gekocht.
op AliExpress
es.aliexpress.com/item/Super-MINI-ELM327...s.9042311.0.0.jb4xxL
en met de Torque applicatie krijg ik dit resultaat:
www.dtcsearch.com/P0380/?from=Torque
Nou, ik denk dat we na al die onzin die ik jullie heb verteld, allemaal een oplossing zullen vinden voor dit probleem waar ik gek van word. Ik kan jullie vertellen dat de auto goed rijdt, goed start en zich over het algemeen prima gedraagt. Met vriendelijke groet, collega's.