Zoek MDM

Bulletin

De verwarming werkt niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 8 maanden geleden #52936 door handmatig-mechanisch
Verwarming werkt niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met de verwarming van mijn Seat Cordoba 1.9 TDI 100 pk uit 2005.
Ik zal het probleem nu bespreken. Ik keek in de zekeringkast om te zien of er een zekering in het portierglas van de bestuurder zat. Deze gaat vanzelf weer naar beneden als hij de sluitstop bereikt (als iemand me iets over dit probleem kan vertellen, zou ik dat op prijs stellen, maar het probleem waar ik om advies vraag, zijn de dieselverwarmingen). Ik had kortsluiting met een vonk in de zekeringkast en nu gaat het lampje van de verwarming heel snel aan en uit als ik het contact aanzet, en krijgt de verwarming geen stroom. Ik heb gecontroleerd of er verwarmingen zijn doorgebrand en die zijn in orde. Ik heb ook de werking van relais 53 gecontroleerd dat de verwarming aanstuurt en die is ook in orde, maar buiten de auto hoor ik geen klikklak als ik de verwarming aanzet en het contact aanzet. Zou het iets met de ECU kunnen zijn? Als hij warm is, loopt de motor perfect, maar als hij koud is, duurt het even, maar dan start hij ook.
Bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 8 maanden geleden #52951 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: Verwarming werkt niet.
Weet iemand of er nog iets mis is tussen relais 53 en de besturingseenheid, of zoals sommigen het noemen, de besturingseenheid?
Met vriendelijke groet en bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.