Zoek MDM

Bulletin

Dodge Caravan 2.5 versnellingsbakprobleem, jaar '95

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 11 maanden geleden #52800 door handmatig-mechanisch
Dodge Caravan 2.5 Versnellingsbak Probleem 1995 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De transmissie is automatisch en de afgelopen maanden is het erg moeilijk om te schakelen als de ATF-temperatuur stijgt.
Ik denk dat het komt doordat de temperatuur stijgt, want in de eerste 15 minuten van de werking schakelen alle versnellingen probleemloos.
Ik weet niet welk type ATF erin zit, want ik heb hem ongeveer een jaar geleden tweedehands gekocht.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 11 maanden geleden #52804 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem met versnellingsbak Dodge Caravan 2.5, jaar 95
Eerst moet u de transmissie scannen om te zien of er fouten optreden. Hiervoor moet u een scanner gebruiken die in het transmissiesysteem van Chrysler zit. De goedkope OBD 2-scanners bieden deze functie niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 10 maanden geleden #52871 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem met versnellingsbak Dodge Caravan 2.5, jaar 95
Hallo, de peilstok geeft het type olie aan, of het nu Mercon of Dextron is. Gebruik de olie die op de peilstok staat aangegeven en controleer vervolgens de zekeringen van de transmissie; deze hebben een relais, controleer of het werkt en controleer tot slot je snelheidsmeter; deze houdt rekening met wijzigingen. Met vriendelijke groet.