Zoek MDM

Bulletin

Ford Explorer 4.0 SOHC-MOTOR STORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 2 weken geleden #52688 door handmatig-mechanisch
Ford Explorer 4.0 SOHC-MOTOR STORING Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond, ik heb een Explorer pick-up uit 2004, een 4x4, een 4-0 motor, een Braziliaanse motor. Er is een defect en ik heb het nog niet kunnen vinden. Ik heb de truck gebruikt en ineens slaat hij af. Ik heb de pomp, het brandstoffilter en de bougies al vervangen, het gasklephuis is nagekeken en blijkbaar was alles in orde, maar na een paar dagen sloeg de motor weer af en als ik hem start, draait hij rond en heb ik moeite om hem aan de praat te krijgen. Ik weet niet hoeveel druk de pomp moet aanhouden of wat ik moet controleren. Ik waardeer uw hulp, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 2 weken geleden #52693 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Ford Explorer 4.0 SOHC ENGINE FAILURE
Hallo, ik heb de druk gemeten die de injectoren bereikt op 3 tot 3,8 bar en de MAF-sensor gecontroleerd om er zeker van te zijn dat deze niet defect is. Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 2 weken geleden - 8 jaar 2 weken geleden #52695 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Ford Explorer 4.0 SOHC ENGINE FAILURE
Hallo, ik raad de handleiding aan. Je kunt hem vinden op manual-mecanica.com.
Laatst bewerkt: 8 jaar 2 weken geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 1 week geleden #52708 door handmatig-mechanisch
Hallo, de handleiding zal u helpen. U kunt hem vinden op manual-mecanica.com. Met vriendelijke groet.