Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 207 BSI 1.6 16v 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 4 weken geleden #52662 door handmatig-mechanisch
Peugeot 207 1.6 16v 2008 BSI Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond allemaal, ik zeg jullie dat ik een probleem heb met een Peugeot 207 1.6 16v. Misschien is dit iemand al eens overkomen: de BSI herkent de AIRBAG en het ABS niet meer. Ik heb hem gescand en hij geeft aan dat het een probleem is in het CAN-netwerk, maar het netwerk is volledig gecontroleerd met een oscilloscoop. Ik heb een andere gebruikte BSI en de vraag is of het vervangen van de startonderbrekermicrofoon van de originele auto alles goed zou laten werken. Ik zou ook graag willen weten of iemand de BSI heeft gekoppeld aan de SPC MAX-scanner?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 4 weken geleden #52663 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het BSI-probleem van de Peugeot 207 1.6 16v uit 2008
Marcelo, de BSI in een Peugeot moet compatibel zijn met het instrumentenpaneel en je kunt hem op 1 miljoen km laten staan en de originele km-stand invoeren of wat je maar wilt, het kost ongeveer 250 euro, en het is niet mogelijk om een nieuwe codering uit te voeren in een gebruikte BSI, een D-pakket plus Peugeot-onderhoud kost bijna 1000, raadpleeg Peugeot en controleer of de jouwe niet verontreinigd is met water, wat meestal gebeurt als het rubber van de kabelboom die over dit gedeelte van de motorruimte loopt breekt, ik wens je succes vanuit Venezuela......

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar 4 weken geleden #52665 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het BSI-probleem van de Peugeot 207 1.6 16v uit 2008
Hartelijk dank, uw mening is zeer waardevol. Mijn idee was om de BSI-micro's te vervangen, zodat het dashboard en de ECU de startonderbreker zouden herkennen.