Hallo allemaal. Een paar weken geleden kocht ik een Chevrolet Camaro uit 2011, met zo'n 97.000 km op de teller en onlangs volledig onderhoud (volgens de papieren aan de zijkant van het stuur).
Het probleem was dat gisteren, uit het niets, de motor oververhit raakte, tot het punt dat er een alarm op het dashboard afging dat de motor te heet was en ik moest stoppen. Gelukkig was er een tankstation in de buurt. Ik parkeerde de auto en toen ik de motor uitzette, hoorde ik de elektrische ventilator. Ik wachtte ongeveer 30 minuten om de koelvloeistof bij te vullen die ik bij het tankstation had gekocht. Ik vulde er ongeveer 1,5 liter koelvloeistof bij, maar toen begon het te lekken (ik neem aan omdat het vol was). Ik startte de auto en reed naar huis (ongeveer 9 km). Toen ik aankwam, merkte ik dat hij weer begon op te warmen en ik hoorde de ventilator heel hard draaien en een zoemend geluid maken dat niet stopte. Ik ging naar huis om te parkeren, en vandaag ben ik teruggegaan om hem te starten, heb ik gas gegeven, de airconditioning aangezet en na ongeveer 8 minuten begon hij weer op te warmen. Deze keer verschenen er belletjes in een deel van de radiator. Ik zou graag foto's en video's uploaden, maar ik kan de optie niet vinden.