Zoek MDM

Bulletin

Mazda B2600 CD 2005 reparatiehandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #52197 door handmatig-mechanisch
Mazda B2600 CD 2005 reparatiehandleiding Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen, ik moet een vermoedelijke elektrische storing diagnosticeren, maar ondanks verschillende vluchtige controles hebben we het probleem nog steeds niet gevonden vanwege een gebrek aan een geschikte connector. Ik moet de computer scannen om eventuele problemen uit te sluiten of te bevestigen. De connector die ik nodig heb, is een OBD1-connector voor een Mazda B2600 CD uit 2005. Omdat ik geen tester heb, zou ik graag willen weten of iemand me kan helpen door me een foto te sturen van de elektrische handleiding van mijn model of me te begeleiden bij de mogelijke oorzaken van het probleem. Probleem: De vrachtwagen start niet. Er werden geen storingen gevonden; plotseling stopte hij met starten. We hebben de zekeringen, de bobine en de distributieriem al gecontroleerd, die geen stroom krijgt. Ik heb echter de relais of de krukassensor niet gecontroleerd, omdat ik niet weet waar ze zich bevinden of hoe de sensor eruitziet. Ik rook af en toe benzine. De geur was kapot, dus heb ik de injectoren schoongemaakt en het filter vervangen. De geur bleef, maar er waren geen storingen. Zou het de brandstofpomp of de accu van de brandstoftank kunnen zijn? Zou dat de stroom beïnvloeden? Dank aan iedereen die hier meer over kan vertellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #52202 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de reparatiehandleiding van de Mazda B2600 CD 2005
Goedemiddag, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een deel van de reparatiehandleiding voor de verdeler en krukassensor van de Mazda B2600 CD uit 2005 te sturen? Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 5 maanden geleden #52203 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de reparatiehandleiding van de Mazda B2600 CD 2005
Ik moet weten uit welk bouwjaar de auto is en hoeveel cilinders deze heeft. Dan kan ik u misschien helpen.