Zoek MDM

Bulletin

Ford onopspoorbare storing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden - 8 jaar en 6 maanden geleden #51967 door handmatig-mechanisch
Ford ondetecteerbare storing Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, het probleem is dat mijn Ford al 6 maanden in de officiële werkplaats staat
waar ik alle revisies doe. Mijn camper uit 2008
met 70.000 km op de teller, de turbo was losgekoppeld...? en hij liep leeg.
Ze hebben de turbo vervangen. Ik ben hem gaan halen, maar ik kon de werkplaats niet eens verlaten,
hij werkte niet, ik moest weg. Ze belden me dat hij gerepareerd was, nadat ik de arbeidskosten had betaald omdat ze de verkeerde turbo hadden gestuurd. Ik verliet de werkplaats
en reed ongeveer 75 km en poef, de turbo stopte ermee...? hij liep leeg.
Sindsdien staat hij al 6 maanden in de werkplaats. Ik bel ze, maar ze zeggen dat ze er niet naar hebben gekeken.
Ze laten me constant aan het lijntje. Ik vraag om advies, wat kan ik doen? Bedankt
viajerosban @ gmail com
Laatst bewerkt: 8 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #51968 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onopspoorbare storing van Ford
Heb je geen klacht ingediend bij de winkel?
Als je betaald hebt, lossen ze het op of krijg je je geld terug.
Breng het dan naar een andere winkel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #51975 door handmatig-mechanisch
Ja, dat heb ik ze verteld en wat ze me antwoordden was dat het hen niets kon schelen
en dat ze het geld niet terug wilden geven. Het probleem is dat ze de turbo hebben vervangen
en dat hij niet brandt. Het feit is dat ze
me belden om de turbo op te halen toen ze hem verwisselden. Ik probeerde de werkplaats te verlaten en het was erger dan met de oude turbo, hij deed het niet. De monteur kwam naar buiten en liet hem in de motor accelereren.
Je moet hem achterlaten. Het probleem is dat er twee weken zijn verstreken. Ze vertelden me dat ze de verkeerde turbo hadden gestuurd en dat ik de arbeidskosten
opnieuw moest betalen. Ik heb opnieuw betaald. Ik ben vertrokken. Bij 76 km stopte hij ermee, ik zette het contact uit
en schakelde de TSM in. Na ongeveer 15 minuten probeerde ik het, hij startte en alles was in orde,
nou ja, hij repareerde zichzelf... het feit is dat de volgende dag hetzelfde gebeurde. Conclusie: als hij opwarmt, ontkoppelt de turbo en als hij afkoelt, werkt hij weer. Het is bijna zeven maanden in de werkplaats geweest en ze kunnen de storing niet vinden. Bedankt vrienden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #51977 door handmatig-mechanisch
Hallo pacoexpert, zoals mijn collega zegt: meld ze omdat ze je laten betalen voor werk dat ze niet "kunnen" en niet hebben gedaan. Haal de auto daar weg en breng hem naar een andere plek waar ze een diagnose kunnen stellen en je kunnen vertellen wat er aan de hand is en hoeveel het kost, en betaal alleen als ze bewijzen dat hij al gerepareerd is. Je kunt niet zomaar een turbo vervangen zonder te weten of het de magneetklep of de transducer is die de turbo aanstuurt, de vacuümslangen die ernaartoe gaan, of de flowmeter een probleem heeft, of de CKP-sensor defect is, of een slecht elektrisch contact de turbo in de noodloop zet of de motor afzet... dat alles zou eerst moeten worden onderzocht door een scan uit te voeren voordat er iets wordt vervangen... dat doet me denken: als het niet de turbo is, zouden ze je je geld terug moeten geven en de oude moeten plaatsen; je hoeft niet te betalen voor de incompetentie van deze mensen. Succes!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 5 maanden geleden #52020 door handmatig-mechanisch
Hallo, welk model is het voertuig? Kunt u een foto van de motor maken om te zien welk type het is en welk merk turbo er in zit? Met vriendelijke groet.