Hallo! Mijn wanhoop heeft me ertoe aangezet om de ontbrekende informatie te verzamelen om erachter te komen hoe het hydraulische remsysteem werkt dat bij de foto of de link aan het einde is bijgevoegd. Voor zover ik heb kunnen ontcijferen, zal ik uitleggen dat het een remsysteem is dat de trommelrem afremt met behulp van een motorfietsremklauw. Dit systeem kan de remwerking vooraf instellen, wat volgens mij zou moeten kunnen met elementen 2 of 3 die niet zichtbaar zijn. Ik dacht dat er een remkrachtverdeler en remvloeistofreservoir zouden kunnen zijn, maar ik weet niet zeker of het op die manier mogelijk is om deze vooraf ingestelde remwerking vóór de start te bereiken. Ik denk dat nummer 1 een hydraulische hoofdzuiger is die is aangepast om te worden bediend door een schroefzuiger. Wat verwarrend is, is de plaatsing van de drukmeter en de aanpassingen die deze heeft ten opzichte van een conventionele rally- of hydraulische handrem. Ik doe een beroep op uw ervaring als iemand met expertise in hydraulische systemen wat licht kan werpen op hoe dit systeem werkt. Of niet per se deze, maar een andere manier om constant te remmen op de trommel waar de treklijn, oftewel het touw, in zit, terwijl deze door de weerstand van een boot wordt losgelaten op een piloot in vrije vlucht. Alvast bedankt, en sorry als ik mezelf niet perfect heb uitgelegd. Als je vragen hebt, geef ik je meer details.
postimg.org/image/f5q3pyon1/981f1758/