Zoek MDM

Bulletin

Mercedes Sprinter start niet als hij warm is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 7 maanden geleden #51844 door handmatig-mechanisch
Mercedes Sprinter start niet als hij warm is. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Sprinter uit 2005... nieuwe motor... CDI... 413... hij startte spectaculair, rustig. Het enige is dat ik hem stop en hij start niet. Ik laat hem een paar uur rusten, laat hem de sleutel zien en hij start alsof er niets is gebeurd. VRAAG: Heeft het iets te maken met het feit dat het computerlampje blijft branden? Is dat de reden waarom hij niet start als hij warm is, heet is het zo gezegd. Ik start hem koud, ik stop hem en na twee minuten bereikt hij de gewenste temperatuur niet of zoiets en start hij niet. VRAAG: Ik heb het brandstoffilter niet vervangen. Zou het kunnen dat als ik hem laat rusten, het filter zichzelf ontlast, en dat is de reden waarom hij meteen start, terwijl als ik hem stop, het filter vastkoekt en niet dezelfde druk toelaat om te starten? Ik hoop dat jullie forumleden kunnen helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 7 maanden geleden #51847 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp: Mercedes Sprinter start niet als hij warm is.
Hallo, ik heb een vraag. Heb je ooit een andere auto aan de stroomkabel gezet en de accu leeg gelaten? Heb je dit zelf gedaan of heeft iemand anders dit gedaan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 7 maanden geleden #51872 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het onderwerp: Mercedes Sprinter start niet als hij warm is.
Hallo, het is het overrendement in een of twee injectoren. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 7 maanden geleden #51880 door handmatig-mechanisch
Hallo, het zou kunnen komen door wat u noemt, vanwege de drukvariatie in de brandstofretour. Houd er rekening mee dat deze injectie de start bepaalt als de systeemdruk in gevaar is. Controleer in dat geval de druksensoren van de hoofdrail en de common rail-magneetklep. U kunt ook de cyclische verhouding van de drukmagneetklep van de hogedrukpomp controleren en welke code geeft het aan als het "check"-lampje gaat branden?
Met vriendelijke groet.