Zoek MDM

Bulletin

NEWHOLAND TS110 TRACTOR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 8 maanden geleden #51780 door handmatig-mechanisch
NEWHOLAND TS110 TRACTOR Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo
, hoe gaat het? Ik heb een probleem met een New Holland tractor, TS110-serie. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik de distributieriem moet afstellen, aangezien het rondsel van de injectiepomp geen markeringen heeft.
Deze pomp is er een die met een bout aan de zijkant wordt vergrendeld. Helaas had ik de cilinderkop al van de motor verwijderd toen ik dit besefte, dus ik wist niet welke cilinder in compressiemodus stond, dus ik kon hem vergrendelen en cilinder één op BDP laten staan.
Nu weet ik niet hoe ik hem moet afstellen.
Als iemand me meer informatie kan geven, zou dat enorm helpen.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 8 maanden geleden #51782 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp NEWHOLAND TS110 TRACTOR
Hallo Pato uit 1980, nou, hij vult de brandstof aan en draait de pomp in de injectierichting (let op de draairichting van de krukas, het tussentandwiel en het pomptandwiel). Wanneer je diesel in de uitlaat van injector 1 giet, is deze iets eerder klaar, zodat je hem kunt vergrendelen met de pen op de as. Wat het rondsel betreft, de as heeft een spie en daar gaat het rondsel in nadat het is gemonteerd. De krukas heeft meestal een borgpen, als ik me goed herinner, in het blok aan het vliegwiel. Nou, ik hoop dat dit je helpt. Groeten!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.