Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi IO automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar 1 week geleden - 9 jaar 1 week geleden #51636 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi IO automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een Mitsubishi Montero IO uit 2000 met automatische transmissie.
Hij werkt prima bij een koude start, maar zodra hij opwarmt en de normale temperatuur bereikt, begint het N-lampje te knipperen terwijl de auto in D staat. Ik zet hem uit en aan en hij werkt weer normaal, maar na een tijdje valt hij weer uit. Als iemand dit soort problemen heeft gehad, help me dan en vertel me meer... Groeten aan iedereen.
Laatst bewerkt: 9 jaar 1 week geleden door . Reden: spelfout

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar 1 week geleden #51637 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Mitsubishi IO automatische transmissie
Hallo. Een knipperend N-lampje betekent dat de auto in de failsafe-modus staat... wat betekent dat de controller van de box een storing heeft gedetecteerd in een van de belangrijkste regelcircuits. Idealiter zou een scan nodig zijn, maar mij overkwam iets soortgelijks, en het bleek de interne bedrading van de box te zijn... in het carter. Tijd en hitte zijn meedogenloos wanneer deze circuits worden blootgesteld aan hete ATF. Wanneer ze beginnen te falen, gebeurt soms wat u beschrijft... maar als de temperatuur stijgt, zet de bedrading uit en sluit deze kort... Ik raad nog steeds aan om de defecte circuit(s) te scannen. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.