Hallo, zoals de vraag al zei, ik heb een Ford Ka uit 1996 en het blijkt dat de weerstand van de verwarmingsventilator is doorgebrand. Dat is wat ze me vertelden, want de symptomen die ik had, waren dat alleen stand 4 van de verwarming werkte en een paar dagen later stopten alle vier de standen ermee.
[img size=28kb]
postimg.org/image/wix03ajid/ [/img]
Nou, het onderdeel is doorgebrand, dus ik heb de positie van de kabels opgeschreven, zodat ik weet hoe ik de kabels moet plaatsen als ik het nieuwe onderdeel koop. Nou, ik heb het onderdeel gekocht en toen ik thuiskwam, zag ik dat de rechthoekige kabel niet op dezelfde positie zit.
[img size=28kb]
postimg.org/image/uchs8zyjd/ [/img]
Ik heb geen idee hoe ze zitten. Ik bedacht me dat ik het nieuwe onderdeel moest draaien en uitlijnen met het oude onderdeel en de kabels op dezelfde manier moest plaatsen als bij de oude, maar de airco werkte niet.
Mijn vraag is dus: kunt u mij vertellen hoe ik de kabels aan het nieuwe onderdeel moet bevestigen?
Bedankt.
P.S. De foto's zijn niet zichtbaar in de preview. Ik neem aan dat ze zichtbaar zullen zijn zodra ze gepubliceerd zijn.