Zoek MDM

Bulletin

Problemen met mijn Ram 5.7 Hemi uit 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 2 maanden geleden #51392 door handmatig-mechanisch
Problemen met mijn Ram 5.7 Hemi uit 2004 Geplaatst door manual-mecanica
Mijn Ram start moeilijk en na een paar minuten ratelen slaat hij af. Ik heb de brandstofpomp al gecontroleerd en de PCV-klep vervangen, maar niets. Ze adviseerden om de vonksensor of nokkenas te vervangen. Wat denk jij?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 2 maanden geleden #51395 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp problemen met mijn Ram 5.7 Hemi uit 2004
Hallo, als de motor warm is, dan is de storing niet meer aanwezig, of alleen als de motor koud is?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 2 maanden geleden #51401 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp problemen met mijn Ram 5.7 Hemi uit 2004
Bij het starten betekent dit dat de vonk goed is. Als de motor kort voor het afslaan hapert, betekent dit dat de brandstof bijna op is. Spuit tijdens het starten of wanneer de motor hapert voordat hij afslaat, carburateurreiniger via de inlaat. Als de verbranding weer op gang komt, betekent dit dat een of meer injectoren defect zijn of sterk verkoold zijn. U moet ze dan laten reinigen en de filters vervangen, of de brandstofleiding controleren voor het geval de druk in de leiding wegvalt. Tot ziens! Groeten!