Zoek MDM

Bulletin

CHEVROLET CRUZE 2012 ECOTEC 1.8 AUTOMATISCHE STORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar 1 maand geleden #51262 door handmatig-mechanisch
CHEVROLET CRUZE 2012 ECOTEC 1.8 AUTOMATIC FAILURE Gepubliceerd door manual-mecanica
Kan iemand mij alsjeblieft helpen, er ging een geel waarschuwingslampje branden op een auto met één sleutel (CHECK ENGINE ging niet aan en er verscheen ook geen code in het berichtencentrum). Ik heb een van die scanners aangesloten die ze bij AUTO ZONE hebben en het gaf geen fout aan, maar toen ik op foutcode wissen klikte, ging het waarschuwingslampje uit en ging het na 3 seconden weer aan. Toen sloot ik een andere LAUNCH-merkscanner aan en kreeg ik foutcode 00,00,05,99.
Ik heb de afstelling uitgevoerd: ik heb de bougies, het luchtfilter, de olie en het filter vervangen, ik heb het gasklephuis gewassen en de injectoren met ultrageluid gewassen en ik heb het opnieuw gescand en het waarschuwingslampje ging uit. Het bleek dat het 's middags weer ging branden en dezelfde code 00,00,05,99 liet zien die elke keer dat ik hem uitzet weer aangaat, maar niet na 3 seconden maar iets langer, bijvoorbeeld na 1 minuut. Ik heb al geprobeerd de accu 5 minuten los te koppelen. En het waarschuwingslampje gaat weer branden. Het voertuig vertoont geen storingen bij het rijden in de hoge of lage versnelling.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar 3 weken geleden #51311 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: CHEVROLET CRUZE 2012 ECOTEC 1.8 AUTOMATIC FAILURE
Hallo, het lampje dat bij het sleutelen gaat branden, wordt veroorzaakt door het vervangen van de olie en het filter. Je moet het resetten met de fabrieksscanner. Na 10.000 km krijg je hetzelfde. Succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.