Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij wijzigingen aan de Jetta A4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #51150 door handmatig-mechanisch
Hulp bij wijzigingen aan de Jetta A4 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met:( :( het schakelen van mijn Jetta A4. De eerste, derde en vijfde versnelling gaan niet in de eerste versnelling. Ik moet terug naar de vorige versnelling om hem in de eerste versnelling te krijgen. Bijvoorbeeld, ik zit in de tweede versnelling en als ik hem in de derde versnelling wil zetten, stop ik en moet ik hem in neutraal laten staan, hem weer in de tweede versnelling zetten en weer naar de derde versnelling gaan, enzovoort met de andere versnellingen. Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt.:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #51151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Ayda met Jetta A4-versnellingsbakken
Als het een handgeschakelde versnellingsbak betreft, moeten de synchronisatoren gecontroleerd worden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #51152 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Ayda met Jetta A4-versnellingsbakken
Hallo,
heb je de motor al eens met water gewassen? Soms, bij sommige VW's, wanneer je de motor wast en er water in de koppeling komt, grijpen de versnellingen niet goed aan totdat al het water of vocht is opgedroogd. Ofwel de transmissie ofwel de koppeling synchroniseert niet erg soepel.
Laat het ons weten
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 4 maanden geleden #51169 door handmatig-mechanisch
Vrienden, bedankt voor jullie reacties. Het lijkt erop dat het kwam doordat ik hem gewassen heb. Toen ik de tandwielen controleerde, zag alles er goed uit, het was gewoon het water dat erin was gekomen. Ik heb hem afgedroogd, alles weer in elkaar gezet en nu werkt hij alsof er niets is gebeurd.