- Bedankt ontvangen: 2
08-09-2022 Hits: 4597 Computerwetenschappen
02-07-2022 Hits: 2343 Computerwetenschappen
Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.
Ik maak duidelijk dat het probleem zich in cilinder één lijkt te bevinden, omdat dit de enige is die niet uitvalt. Dit simuleert een storing door het loskoppelen van de hoogspanningskabels of de injectorconnectoren. Alle andere cilinders merken wel knikken tijdens het loskoppelen.Jimmy594 schreef: Goede vrienden, een vraagje. Ik heb een Nissan B13 met een probleem. Het voertuig heeft een onregelmatig stationair toerental en draait op drie cilinders. Als je echter gas geeft, reageert hij volkomen normaal en wijst alles erop dat cilinder 1 het probleem is. Maar nu komt het goede deel: de auto heeft nieuwe kabels, bougies en een nieuwe rotor. Hij vonkt goed, er is puls en injectie. Als je de bougie verwijdert, komt hij normaal uit de motor. Hij brandt goed. De cilinderkop is onlangs gerepareerd. Nou ja, hoe dan ook, ik denk dat ik alles heb kunnen controleren en problemen heb kunnen uitsluiten. Ik heb een beetje hulp nodig. Alsjeblieft, iemand die een soortgelijk probleem heeft gehad. Ik zou alle hulp op prijs stellen.