Zoek MDM

Bulletin

Hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 5 maanden geleden #51051 door handmatig-mechanisch
Help Geplaatst door manual-mecanica
Hallo; ik heb een Volvo S60 2.4 5cylinder uit 2002. De computer is vervangen en sindsdien start hij niet meer. De brandstofpomp, brandstofdrukregelaar, de zes bougiebobines, het brandstoffilter, de twee krukassensoren, de krukas en de hefstang, de interne en externe zekeringkasten, kortom, bijna alles is vervangen en de auto start niet. Elk advies dat me kan helpen, zou ik op prijs stellen, alvast bedankt. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 5 maanden geleden #51089 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica Help -onderwerp
Ik weet het niet helemaal zeker, maar je moet de mogelijkheid uitsluiten dat de auto een elektronische startonderbreker heeft. Als je de ECU vervangt en deze niet overeenkomt met de startonderbreker, start hij niet. Zoek uit of de auto een startonderbreker heeft. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 5 maanden geleden #51109 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica Help -onderwerp
U MOET DE ECU CONFIGUREREN WANNEER U DE COMPUTER PLAATST, HEBT U DE CONFIGURATIE VAN DE AUTO WAAR U HEM UIT HEEFT GEHAALD. WANNEER U HEM IN EEN ANDERE AUTO PLAATST, START HIJ NIET OP HET DASHBOARD. ER ZAL EEN PICTOGRAM VAN EEN SLEUTEL OF DE AFBEELDING VAN EEN AUTO BINNENIN KNIPPEN. U ZULT EEN SLEUTEL ZIEN. DIT GEEFT AAN DAT DE NIEUWE AUTO IS GEBLOKKEERD.