Goedemiddag, ik ben nieuw hier, ik hoop dat u me hiermee kunt helpen:
ik heb een Pontiac Grand Am uit 2001, een zescilinder met een 3,4-liter motor. Een tijdje geleden heeft een monteur hem voor me "gerepareerd" omdat de ventilatoren niet aansloegen. Hij heeft de temperatuursensor losgekoppeld en de ventilatoren gaan aan als de auto wordt gestart (iets wat hij niet heeft vermeld). Het probleem is dat de auto begint te kloppen als de pook in de achteruit- of vooruitstand wordt gezet. Ook bij de eerste verandering klopt de auto weer en wordt de temperatuur niet op het dashboard weergegeven (omdat de sensor losgekoppeld was). Toen ik me realiseerde dat de sensor losgekoppeld was, heb ik hem weer aangesloten. Het kloppen verdween en de temperatuur wordt nu wel op het dashboard weergegeven, maar de ventilatoren gaan niet aan, zelfs niet bij een hoge temperatuur. Ik moest hem dus weer loskoppelen, maar het kloppen blijft aanhouden en opnieuw zie ik geen temperatuur op het dashboard. Kan iemand me helpen een oplossing voor dit probleem te vinden? Ik zou het zeer op prijs stellen.