Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306, 2001 Equinox Phase 3, ik heb een probleem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50605 door handmatig-mechanisch
Hallo, zoals ik al zei, ik heb een Equinox 306 uit 2001, Phase 3, en ik heb een probleem omdat ik het relais voor de extra koplampen voor niet kan vinden. De aircoventilator werkt niet. Daarnaast heb ik een slecht contact in een pluscontact van de starttrommel. Kan iemand me door een van deze problemen heen helpen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50606 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van een Peugeot 306 Equinox Phase 3 uit 2001. Ik heb een probleem.
Hoi Maram, als je het relais hebt, zou je het moeten vinden. Het is een kwestie van de draden van een van de mistlampen volgen. Je moet de plusdraad volgen, aangezien de massa waarschijnlijk naar het chassis loopt. Als de trommel een slecht contact heeft, moet je de plastic onderdelen van het stuur verwijderen om te kijken hoe het eruitziet. Maak een foto en plaats die hier. Je kunt het slechte contact mogelijk verhelpen door de draad te solderen aan de aansluiting van de trommel voor de ontsteking. Controleer bij de ventilatieopening eerst of er 12V naar de ventilator gaat. Controleer ook de zekeringen om de lucht nog wat verder te zuiveren. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.