Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 806 SR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 7 maanden geleden #50518 door handmatig-mechanisch
Peugeot 806 SR Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Peugeot 806 SR uit 1995 gekocht... Ik kom uit Chili, er zijn ongeveer 40 exemplaren van dit model in mijn land aangekomen, de informatie is vrij schaars... bijna niet-bestaand... Ik wil graag weten of iemand in de groep weet waar de scanner is aangesloten, aangezien er een storing is bij stationair draaien, de IAC-sensor denk ik... na accelereren... daalt het toerental tot 300 en stabiliseert dan... en dit gebeurt slechts één keer na elke acceleratie, zowel draaiend als stilstaand... Ik zou wat hulp op prijs stellen... Ik heb de handleiding al gedownload en die is geweldig, het nadeel is dat hij in het Frans is, maar we zullen proberen hem te vertalen,
heel erg
bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 7 maanden geleden #50520 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp Peugeot 806 SR
Hallo, het is ongetwijfeld de IAT-klep, of stap voor stap kun je de plek waar deze zich bevindt schoonmaken. Meestal wordt het probleem veroorzaakt door koolstofophoping. Je kunt dit doen met een brandstofreiniger. Maak de klep zelf schoon en controleer of er geen lucht van buitenaf in het spruitstuk komt. Sommige kleppen kunnen gedemonteerd worden. Als dat bij jou het geval is, is dit meer dan perfect om de koolstofophoping te verwijderen. Groeten en veel succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.