Zoek MDM

Bulletin

Kia Picanto-storing

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 10 maanden geleden #50376 door handmatig-mechanisch
Kia Picanto defect Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen forumleden.
Ik heb de volgende problemen met mijn Kia Picanto.
Ik heb net de bougies vervangen omdat ze haperden en vermogen verloren.
Toen ik ze verwijderde, zag ik dat ze allemaal doorgebrand waren. Ik dacht dat de garage me had opgelicht. Ik heb het exemplaar naar een automaterialenzaak gebracht om ze te laten vervangen. Minder dan een maand later is de hapering terug en verlies ik vermogen. Ik weet zeker dat de bougies weer bijna doorgebrand zullen zijn als ik ze verwijder. Welk merk of type bougies moet ik gebruiken?

Het andere probleem is dat wanneer ik de verwarming gebruik, deze stopt met werken en al het water aan de passagierszijde in de auto lekt. Dit is ingewikkeld omdat hierdoor al het water in de auto verloren gaat, zowel uit de radiator als uit de tank. Ik heb de verwarming niet meer gebruikt, maar ik heb hem op een regenachtige avond met koude airconditioning gebruikt en toen gebeurde hetzelfde. Wat kan ik doen?

Bedankt voor uw reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 10 maanden geleden - 9 jaar en 10 maanden geleden #50379 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs defect Kia Picanto
Hallo, de storing in de bougie wordt veroorzaakt door een teveel aan brandstof dat de verbrandingskamer binnenkomt. Dit kan te wijten zijn aan sensoren of een te hoge brandstofdruk in de injectoren. Het waterlek in de auto kan de radiator van de kachel of een koppeling doorboren. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 9 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.