Zoek MDM

Bulletin

De startmotor grijpt niet aan op de stuurinrichting

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 11 maanden geleden #50257 door handmatig-mechanisch
De startmotor grijpt niet aan op het stuurhuis. Gepubliceerd door manual-mecanica
De motor raakte oververhit en ik heb uiteindelijk een nieuwe cilinderbus, krukas en drijfstanglagers gemonteerd. Ik heb alles weer in elkaar gezet en aan de bak gekoppeld, de koeling, brandstof en bedrading aangesloten, de startmotor gemonteerd en getest. De startmotor draait, maar slaat niet aan. Ik raadpleeg de handleidingen en vraag ernaar, maar er gebeurt niets. Ik controleer de volgorde van de onderdelen in het schema in de handleiding van de J20-motor. Niets mysterieus, het lijkt alsof de startmotor niet van deze motor is. De Bendix start wel, maar de tanden bereiken de tandheugel niet. Help.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 11 maanden geleden #50267 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem dat de startmotor niet met de stuurinrichting samenwerkt
Hallo retacito, eerlijk gezegd is het enige wat ik kan bedenken dat je moet controleren of de vork die de vendix aandrijft goed in elkaar zit. Om te zien of de vendix in orde is, zou je hem moeten testen door hem buiten vast te houden met een stuk hout dat hem blokkeert en niet loslaat. Anders blijft alleen de kroon versleten. Ik kan niets anders bedenken. Groeten Alejandro

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.