Zoek MDM

Bulletin

FIAT SIENA 1.8 HLX 2007 problemen en oplossingen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #50118 door handmatig-mechanisch
FIAT SIENA 1.8 HLX 2007 problemen en oplossingen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Diego. Ik heb een Fiat Siena 1.8 HLX, model 2007, op benzine. Een paar dagen geleden ging ik mijn vrouw ophalen. Zoals altijd kwam ik een verkeersdrempel tegen. Toen ik wilde afremmen, accelereerde de auto niet meer. Ik dacht dat het aan het gaspedaal lag, dus ik heb de auto aan de kant gezet en de motor uitgezet. Toen ik de auto probeerde te starten, wat denk je? Hij startte niet meer. Ik heb de riem en de spanner al getest en die werken prima. Je zet hem gewoon in een versnelling en dan gaat het controlelampje branden. De auto doet alsof hij wil starten, maar hij start niet. Weet iemand wat het zou kunnen zijn of heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? :onzeker:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 2 weken geleden #50240 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handleiding-mechanica op het onderwerp FIAT SIENA 1.8 HLX 2007 problemen en oplossingen
Controleer eerst de druk van de brandstofpomp. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
4 jaar en 10 maanden geleden #54167 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handleiding-mechanica op het onderwerp FIAT SIENA 1.8 HLX 2007 problemen en oplossingen
Goedenavond, het lijkt de startonderbreker te zijn. Ik wil graag weten of de startonderbreker niet aan staat. Als hij constant aan staat, is dat dan het probleem?