Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 206 HDI start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #50040 door handmatig-mechanisch
Peugeot 206 HDI start niet Geplaatst door manual-mecanica
Mijn auto start niet, alle richtingaanwijzers branden en het relais maakt een geluid bij het starten, maar hij start niet. Ze zeggen dat het de impactsensor zou kunnen zijn, maar ik weet niet waar die zit, aangezien mijn Peugeot een Franse 1.4 HDI is... iemand een idee?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 3 weken geleden #50084 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Peugeot 206 HDI start niet
Hallo, hoe gaat het? Om je te helpen, hebben we wat informatie nodig. Heb je de 206 gescand? Je was aan het rijden en hij sloeg af, of probeerde je hem te starten en hij startte niet? Herkent hij de contactsleutel? Heb je mechanische of elektronische problemen uitgesloten? Ik ben monteur en ik heb problemen gehad met brandstofleidingen, filters, tanks, verstopte leidingen en distributieriemen. Ik heb ook problemen gehad met geïsoleerde pinnen op de motor en BSI-ecu's. Het is erg complex, er zijn veel dingen om te controleren. Als je wat informatie geeft, kunnen we misschien iets voor je betekenen. Knuffels!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 3 weken geleden #50085 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Peugeot 206 HDI start niet
Controleer het exacte model, want het kan een mechanische traagheidsschakelaar hebben of in de airbag zijn opgenomen.