Zoek MDM

Bulletin

Nissan Sentra B15-computer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49992 door handmatig-mechanisch
Nissan Sentra B15 computer Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem, ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een Nissan B15 uit 2005.
Ze hebben er een scanner op losgelaten omdat er een storing is waardoor de auto bij stationair draaien uitvalt. De auto gaf een foutcode die volgens de monteur duidde op een probleem met de computer. We hebben hem naar een computerspeciaalzaak gestuurd om te laten controleren en de computer bleek in orde.
Nadat de monteur hem had ontvangen, heeft hij hem geïnstalleerd en de auto start nog steeds niet. We hebben een man met een vergelijkbare auto om een gunst gevraagd. Hij leende ons zijn computer, we hebben hem in de mijne gezet en niets werkte. Toen hebben we ze omgeruild en de mijne start nog steeds niet. We hebben toen de winkel gebeld waar de computer was gecontroleerd en de monteur zei dat de computer niet in een andere auto zou werken, tenzij ze dezelfde bedrading en schakelaars van dezelfde auto installeren. Vervolgens zei hij dat de mijne naar een centrum moet worden gebracht dat alle Nissan-codes heeft om hem te synchroniseren. Wat denk je?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.