Zoek MDM

Bulletin

Af en toe storingen op een Mercedes-weg

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49815 door handmatig-mechanisch
Defauts intermitterend over een viano Mercedes Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik geef je advies en je tips.
Ik heb een 2.2 BVA uit 2006. Ik heb wat gehoord en ik kan het leven aan.
Je gaat het probleem al aan het begin blootleggen:
op een dag, na 25 km voor je te hebben gereden, is de motor volgeladen: meer vermogen, onmogelijk om de 2500 km te halen. Ik ben zo'n 50 km verder gereden om bij een MB-concessie aan te komen.
Na drie uur aandacht laat de chef-monteur me weten dat hij alle sensoren heeft getest en dat hij geen last heeft van de vastgelopen turbo. Ik sta erop dat ik het genre van de pan extra uitprobeer, het is het turbovolk dat pas in totaal is en begint met een lengte van 500 km, het is een essay over de gripper met een product. Een half uur nadat het voertuig is verlaten en de passagier is plus. Na het eerste parcourue van Panne J'ai, 1200 km en een verschijning van de voyant moteur. Het filiaal van Delphi met de logica van AutoCar, het is een standaard standaard-salimentatiecode, permanent. Verwijder de foutcode en het is normaal.
Ongeveer 600 km van de reizende motor en de waarde van de drie standaardwaarden:
DF122: circuitrelais van thermoplongeur N°3 in gerechtelijk circuit met +12V intermitterend
DF031: circuit de controle van het relais van het ensemble PAS en gerechtscircuit met +12V intermitterend
DF001: Calculateur met intermitterende injectie-injecteur Intermittent
Plus de puissance, le moteur ne dépasse pas les 250 tochten op de pedalen. Een kam 60 km/u in de bergen (
gevaarlijk
! Controleer pas na 50 km of de motor is uitgevallen, als
het probleem zich na 350 km voordoet
. Is de oorzaak van de lambdasonde (s'il ya une)?
Merci d'avance de votre aide

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.