Zoek MDM

Bulletin

1KD Toyota Hilux 2007 motorontsteking

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49764 door handmatig-mechanisch
1KD Toyota Hilux 2007 motorontsteking Geplaatst door manual-mecanica
Zegeningen, ik heb hulp nodig om het ontstekingsprobleem op te lossen. De vrachtwagen wilde niet starten en verschillende monteurs hebben hem gecontroleerd en kregen hem niet aan de praat. We ontdekten dat de injector defect was. We hebben hem vervangen, maar hij wilde niet starten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49767 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp 1KD Toyota Hilux 2007 motorontsteking
Meneer Arnold, gezien de storing die de vrachtwagen vertoont, kan ik u vertellen dat er verschillende mogelijke oorzaken zijn waardoor de motor niet kan starten. Ik noem de meest voorkomende: 1. Herprogrammering van de brandstofinspuitpomp
2. Onderhoud uitvoeren aan de solenoïdes
3. De status van de railsensor controleren, die vaak geblokkeerd raakt.
Ik hoop dat deze informatie nuttig voor u is, veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49768 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp 1KD Toyota Hilux 2007 motorontsteking
Ze testten op een stroompuls bij de injectoringangen en alles was normaal. De timing is normaal. Ze adviseerden om de compressie te controleren. Ik wilde weten of de auto die 's nachts zou kunnen verliezen. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49772 door handmatig-mechanisch
Dit kan inderdaad gebeuren bij een dieselmotor, maar het gebeurt wanneer er een vloeibaar reinigingsmiddel op de cilinders wordt aangebracht. Het kan ook gebeuren wanneer de motor te lang heeft stilgestaan, bijvoorbeeld 30 dagen. Hoewel dit sporadisch voorkomt, kunnen ze voorkomen, maar dit kan worden opgelost door een zeer geringe hoeveelheid motorolie op elke cilinder aan te brengen.
Ik zou graag willen weten welke foutcodes de scanner weergeeft, zodat ik u specifieker advies kan geven, aangezien er verschillende redenen zijn waarom de motor mogelijk niet start.